
Threads, 5 gün gibi kısa bir sürede 100 milyon kullanıcıya ulaştı. Twitter CEO'su ise Twitter'ın kullanımında artış olduğunu savundu. Peki Threads ve Twitter arasındaki farklar neler? İşte ayrıntılar...

Meta, Twitter'a rakip olabilecek platform olan Threads'i 6 Temmuz Perşembe günü kullanıcılar ile buluşturmuştu.

Platformun 5 gün içerisinde 100 milyon kullanıcıyı aştığı ve Twitter'ın neredeyse üçte biri kullanıcı sayısına ulaştığı biliniyor.

Tüm bunların ardından Twitter'ın CEO'su Linda Yaccarino resmi hesabından yaptığı açıklama ile geçtiğimiz hafta Twitter'ın en çok kullanım gününü yaşadığını duyurmuştu.

Twitter ile Threads platformları arasında bulunan farkalrın başında paylaşılan gönderilerdeki karakter sınırları. Threads platformunda bu sayı 500 iken Twitter'da ise 280 karakter sınırı bulunmaktadır.

Ayrıca her iki platformda link ve fotoğraf paylaşımları yapılabilirken, Threads üzerinden 5 dakikaya kadar videolar yüklenebilir. Twitter'da ise doğrulanmış hesap olmayanlar için bu süre 2 dakika 20 saniyedir. Twitter Blue aboneleri ise 120 dakikaya kadar videolar yükleyebiliyor.

Threads üzerinde paylaşılan gönderiler henüz düzenlenebilir değil. Twitter için de bu durumun aynı olduğunu söyleyebiliriz ancak Twitter Blue'ya ücretli abone olan kullanıcılar paylaştıkları Tweet'leri düzenleyebiliyor.

Twitter'da bir kullanıcı başka bir kullanıcıya mesaj gönderebilirken, Threads'de ise henüz bir kullanıcıya mesaj gönderilemiyor.

Twitter'da kullanıcılara ana sayfada, hashtaglerde ve neredeyse her tweetin altında kullanıcılara reklam gösteriliyor. Ancak Threads üzerinde henüz bir reklam yayını bulunmamakta.

Threads ana sayfasında takip edilenler ve önerilenler karışımı bir akış gerçekleşirken, Twitter'ın ana sayfasında ise senin için ve takip edilenler şeklinde iki seçenek bulunuyor.
Ziyaretçiler Göremez, Görmek için
Giriş yap veya üye ol.