
Temel Düzeltmeler
- Ağ bağlantısını kontrol edin: Hücresel planınızın MMS değişimini desteklediğinden emin olun. RCS kullanıyorsanız, ağ bağlantısında sorun olmadığından emin olun.
- Mesajlar uygulamasını yeniden başlatın: Hataları ve aksaklıkları gidermek için mesajlar uygulamasını ve cihazınızı yeniden başlatın.
- Google Mesajlar uygulamasını kullanın: Google Mesajlar uygulamasının en son sürümünü Play Store'dan yüklemenizi öneririz .
- Resim boyutunu kontrol edin: Resim boyutu çok büyükse, teslim edilmesi çok zaman alabilir. Resmin boyutunu sıkıştırmayı deneyin.
1. Düzeltme Yöntemi : RCS'yi etkinleştirin
Mesajlar uygulamasını kullanarak internet üzerinden bir resim göndermeye çalışıyorsanız RCS'yi etkinleştirmeniz gerekir.Adım 1: Mesajlar'ı açın ve sağ üst köşedeki profil simgenize dokunun.
Adım 2: Mesaj Ayarlarını seçin.

Adım 3: RCS Sohbetleri'ne dokunun . RCS Sohbetleri'ni Aç seçeneğinin yanındaki geçiş düğmesini açın.

2. Düzeltme Yöntemi : MMS Ayarlarını Kontrol Edin
Eğer MMS ile resim göndermeye çalışıyorsanız , bu özelliğin devre dışı olmadığından emin olun.Adım 1: Mesajlar uygulamasını açın , profil simgenize dokunun ve Mesaj Ayarları'nı seçin.
Adım 2: Gelişmiş > MMS Ayarları'nı seçin ve servis sağlayıcınızın MMS'i desteklediğinden ve MMS'i devre dışı bırakmadığınızdan emin olun.

3. Düzeltme Yöntemi : Sınırsız Veri Kullanımına İzin Ver
Android telefonunuz fotoğraf göndermiyorsa, hem ön planda hem de arka planda hücresel veri kullanımını engelleyen bazı kısıtlamalar olabilir.
Mesajlar uygulaması simgesine dokunun ve basılı tutun , Uygulama Bilgileri'ni seçin ve Mobil Veri'yi seçin . Arka plan veri kullanımına izin ver ve Veri Tasarrufu açıkken veri kullanımına izin ver seçeneklerini açın.

4. Düzeltme Yöntemi : Uygulama Önbelleğini ve Verilerini Temizle
Mesajlar uygulamasında bulunan önbellek ve önemsiz dosyalar sorunlara yol açabilir.Mesajlar uygulaması simgesine dokunun ve basılı tutun ve Uygulama Bilgileri'ni seçin. Depolama ve Önbellek'e dokunun ve Önbelleği temizle'yi seçin.

5. Düzeltme Yöntemi: Cihazı Sıfırla
Yukarıdaki yöntemlerden hiçbiri işe yaramazsa, Android telefonunuzu fabrika ayarlarına sıfırlayın. Bunu yapmak, soruna neden olan herhangi bir yanlış yapılandırmayı düzeltecektir.
Ancak bu, cihazınızdaki tüm tercihleri ve ayarları sıfırlayacak ve kayıtlı Bluetooth cihazlarını, Wi-Fi şifrelerini vb. kaldıracaktır.
Ayarlar > Yedekle ve sıfırla > Telefonu sıfırla bölümüne gidin ve tüm ayarları sıfırlayın.
