Haber Ekler hastanelik etti

  • Google Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AlpEren
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • 31
    💬 Bu Konuya 0 cevap yazıldı.

AlpEren

✅️ Premium
Kantindeki ekler hastanelik etti

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde bir ilkokulun kantininden ekler yiyen beş öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde ekler yiyen beş öğrenci hastanelik oldu.

Olay saat 12.00 sıralarında, Adem Yavuz İlkokulu'nda meydana geldi.

Okuldaki kantinden ekler olarak bilinen pastadan yiyen beş öğrenci, mide bulantısı şikayetiyle öğretmenlerine başvurdu.

Okul idaresinin ihbarıyla adrese polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Ekipler satılan tatlılardan numune alarak incelemeye gönderdi

Sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından öğrenciler, ambulanslarla Gebze Fatih Devlet Hastanesi ile Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Tedaviye alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

TATLIDAN NUMUNE ALINDI

Gebze Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekipleri, gıda zehirlenmesi şüphesiyle kantinde satılan eklerden incelemek üzere numune aldı.

Polis, kantin görevlilerinin ifadesini alırken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.
Ziyaretçiler Göremez, Görmek için Giriş yap veya üye ol.
 
← Önceki Konu

Haber  Yangına giden itfaiye aracı kaza yaptı

Sonraki Konu →

Haber  Malatya'da uyuşturucu operasyonu: 2 gözaltı

Geri
Üst Alt