Valla bende orada kararsız kaldim ?Bekliyorum yorumlari 2B den gecmeye degermi ona gore kurcam benim icin en onemlisi batarya![]()
| Eşleşme | Forum | İplik | Yazar | İstatistikler |
|---|---|---|---|---|
|
74%
|
Samsung Rom | 72 13173 | ||
|
70%
|
Samsung Rom | 23 5575 | ||
|
70%
|
Samsung Rom | 44 12067 | ||
|
70%
|
Samsung Rom | 64 12573 | ||
|
70%
|
Samsung Rom | 72 14128 |