Kendim kullanıyorum hocam. Şuana kadar bir sıkıntısını görmedim ve memnunum.Güzel Rom'a benziyor hocam. Videosunuda çekersen Güzel olur.
| Eşleşme | Forum | İplik | Yazar | İstatistikler |
|---|---|---|---|---|
|
70%
|
Samsung Rom | 75 10922 | ||
|
58%
|
Samsung Rom | 8 2297 | ||
|
50%
|
Samsung Rom | 0 552 | ||
|
50%
|
Samsung Rom | 0 427 | ||
|
50%
|
Samsung Rom | 9 1731 |