Haber Uşak'ta 2 işçinin üzerine beton pompası düştü

  • Google Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AlpEren
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • 24
    💬 Bu Konuya 0 cevap yazıldı.

AlpEren

✅️ Premium
Uşak'ta 2 işçinin üzerine beton pompası düştü

Uşak'ta bir inşaatın temeline beton döken pompanın kırılmasıyla, düşen parçasının altında kalan 2 işçi yaralandı.

Cumhuriyet Mahallesi İkinci Sigorta Sokağı'nda bir inşaatın temeline beton döküldüğü sırada, beton pompasının uzayan ve "bom" diye adlandırılan kolu henüz belirlenemeyen nedenle kırıldı ve üzerlerine düştüğü iki işçiyi yaraladı. İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis, itfaiye ve AFAD ekipleri sevk edildi. Ekiplerce kurtarılan F.A. (45) ve E.D. (47) Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralılardan F.A'nın hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi. Öte yandan beton pompasının operatörü N.E, ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü.
Ziyaretçiler Göremez, Görmek için Giriş yap veya üye ol.
 
← Önceki Konu

Haber  Telefon bataryası bomba gibi patladı

Sonraki Konu →

Haber  Adıyaman'da uyuşturucu operasyonu: 2 kişi tutuklandı

Geri
Üst Alt