Teşekkür ederim ? Kullanım sonunda bize Noble 2C Rom deneyimizini Paylaşırmısınız hocam.Noble 2c ye geçtim bakalım bu nasıl.Sayenizde bütün romları deneme fırsatı buldum![]()
| Eşleşme | Forum | İplik | Yazar | İstatistikler |
|---|---|---|---|---|
|
74%
|
Samsung Rom | 23 5575 | ||
|
74%
|
Samsung Rom | 82 17065 | ||
|
70%
|
Samsung Rom | 44 12067 | ||
|
70%
|
Samsung Rom | 64 12573 | ||
|
70%
|
Samsung Rom | 71 12388 |