Evet kullanıyorum hocam. Şuan 2.5 versiyonu Note 9 cihazımda aktif...Bu romu kullaniyormusunuz siz hocam
| Eşleşme | Forum | İplik | Yazar | İstatistikler |
|---|---|---|---|---|
|
96%
|
Samsung Rom | 26 5267 | ||
|
91%
|
Samsung Rom | 32 6879 | ||
|
85%
|
Samsung Rom | 55 10434 | ||
|
81%
|
Samsung Rom | 122 23547 | ||
|
77%
|
Samsung Rom | 40 9321 |